فهرست

افتتاح فاز دوم همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر

فاز دوم همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر به همت خانواده مرحوم حق نواز و جمعی از خیرین،روز پنجشنبه ۱۱ مهر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی،فاز دوم همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر به همت خانواده مرحوم حق نواز و جمعی از خیرین و با حضور رئیس دانشگاه، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، امام جمعه و فرماندار بابلسر، رئیس بیمارستان شهید رجایی و دیگر مسئولین روز پنجشنبه ۱۱ مهر به بهره برداری رسید.

      

      

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه در حاشیه این افتتاح گفت: بیش از ۶۵ درصد مراجعین به بیمارستان شهید رجایی بابلسر غیرمنطقه ای و ۱۵ درصد مراجعین غیر استان مازندران هستند.

وی بیان داشت: وی افزود: بدلیل کثرت مراجعه و جهت رفاه حال همراهان بیماران عزیز ساخت فاز دوم همراه سرا از ضروریات این بیمارستان بود که به همت خیرین به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در دو سال گذشته در بخش های مختلف به شکل نقدی و تجهیزاتی در دانشگاه علوم پزشکی بابل جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اولویت ها، برنامه ها و نیاز دانشگاه، خیرین و نیکوکاران نیک اندیش ورود پیدا کردند، اذعان داشت: در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز در عرصه سلامت، پروژه های عمرانی در این دانشگاه در حال ساخت و اتمام می باشد که بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

همچنین دکتر شریف پور رئیس بیمارستان شهید رجایی بابلسر بیان داشت: فاز اول همراه سرای بیمارستان در سال ۹۳ با یازده واحد اقامتی و فاز دوم یا ۱۰ واحد اقامتی در ۱۱ مهر ۹۸ به بهره برداری رسید.

وی افزود: مبلغ ساخت و تجهیز فاز دوم همراه سرای این بیمارستان که به همت خانواده مرحوم حق نواز  و جمعی از خیرین انجام گرفت بیش از ۱۰میلیارد ریال بوده است.

دکتر شریف پور تصریح کرد: بیمارستان شهید رجایی بابلسر یکی از بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد.

      

           

صلوات